لیبل صدفی (PVC)

بیشتر ما کالاها و محصولات مورد نیازمان را با توجه به ظاهر آ‌ن‌ها و با توجه به نکات درج شده روی آن انتخاب می‌کنیم. ممکن است کالایی کیفیت بالایی داشته باشد.

اما به دلیل ظاهر نامناسب و یا عدم وجود اطلاعات کافی روی آن، مورد استقبال قرار نگیرد. یکی از مهم‌ترین چیزهایی که ظاهر کالاها و محصولات را شکل می‌دهد، برچسب و یا لیبل‌هایی است که روی کالا چسبانده می‌شود. این لیبل‌ها اغلب حاوی اطلاعات مفیدی درباره برند، تاریخ تولید و انقضای آن، مشخصات و محتویات محصول و قیمت آن است.

لیبل صدفی

لیبل صدفی چیست؟

نوعی از برچسب و یا لییل پشت چسبدار است که سطح براق و صیقلی دارد. این نوع از لیبل از ماده اولیه پلی پروپیلن ساخته می‌شود که نوعی ماده پلاستیکی است. این لیبل‌ها به دلیل وجود این ماده، بسیار مقاوم هستند و به راحتی پاره و یا خراب نمی‌شوند.

لیبل صدفی همچنین در مقابل سرما و گرما و رطوبت نیز مقاومت بسیار خوبی دارد و به دو صورت مات و براق در بازار وجود دارد. قیمت صدفی از لیبل‌های معمولی کاغذی بیشتر است اما دوام و مقاومت و ظاهر بهتری دارد.

در چه صنایعی کاربرد دارد؟

این مدل از لیبل، به دلیل مقاومت بالا وتحمل دماهایی بسیار پایین و بالا، کاربردهای وسیعی پیدا کرده است. این مدل از لیبل برای محصولاتی که باید در محیط‌های بسیار سرد قرار گیرند، مناسب است. این لیبل همچنین در محیط‌های آزمایشگاهی نیز کاربرد دارد.

خرید صدفی توسط صنایع گوناگونی مانند لوازم پزشکی، لوازم بهداشتی و آرایشی، بسته‌بندی، پتروشیمی، رنگ‌سازی، لوازم خودرو، تولد مواد غذایی و مواد شوینده، برای برچسب‌زنی روی محصولات، انجام می‌شود.

انواع لیبل صدفی

این مدل از لیبل‌ها انواع گوناگونی دارند و در اندازه‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. برخی از انواع این برچسب‌ها عبارت است از:

  • صدفی حرارتی: هم در برابر رطوبت و هم در برابر پاره شدن مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد.
  • صدفی Pe و pp: این مدل از لیبل خاصیت کشسانی بالایی دارد. قیمت چاپ صدفی Pe و pp از لیبل‌های معمولی گران‌تر است.
  • صدفی پلی گور: این مدل از لیبل خاصیت کشسانی کمتری نسبت به انواع دیگر دارد ولی از انواع دیگر لیبل، براق‌تر است.

 

لیبل صدفی یکی از انواع لیبل پشت چسبدار است که به دلیل مقاومت بالا و ظاهر صاف و صیقلی کاربردهای زیادی در صنایع گوناگون دارد. این لیبل در اندازه‌ها و مدل‌های گوناگونی به بازار مصرف عرضه می‌شود و کاربردهای زیادی در صنایع بسته‌بندی دارد. لیبل های صدفی دارای چاپ پذیری بسیار مناسبی هستند که می توان با مرکب های مخصوص دستگاه چاپ ( مثل مرکب های پایه حلال و دارای UV ) و یا لیبل پرینترها روی آن ها چاپ انجام داد. ریبون رزین و یا وکس رزین از ریبون های مناسب این نوع لیبل به شمار می آیند که چاپی پررنگ و مقاوم در برابر آب و رطوبت و انواع حلال ها از نتایج آنهاست. لیبل صدفی خانواده ای بزرگ از متریال های شبیه به هم است که لیبل هایی همانند Pe ،Pp پلی گور، صدفی حرارتی و صدفی معمولی دراین خانواده قرار می گیرند.

مجموعه آریا رول به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه های فعال در زمینه تولید و ارائه انواع برچسب و ریبون، آماده پاسخگویی و ارائه مشاوه به خریداران محترم می باشد. جهت استعلام قیمت انواع لیبل پشت چسبدار ازجمله لیبل کاغذی، لیبل pvc (صدفی)، لیبل متالایز، ترانسپارنت، متال، امنیتی و گارانتی و انواع ریبون های حرارتی، رول های حرارتی و کاغذی با ما در تماس باشید.